شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

کمک مالي



کمک مالي به ما

مبلغ هدیه 1000 تومان



پرداخت آنلاين
کمک مالي



کمک مالي به ما

واريز مبلغ دلخواه



پرداخت آنلاين
طبقه بندی موضوعی
تماس با ما

ابزار نظر سنجی

یک کارشناس سلامت گفت که نرم‌افزارهای دوست‌یابی باعث افزایش شدید بیماری‌های مقاربتی در بین جمعیت علاقمند به جنس مخالف شده است.

به گزارش بی‌بی‌سی دکتر «پیتر گرین‌هوس» هشدار داد که نرم‌افزاهای دوست‌یابی پیامدهای فاجعه‌باری از قبیل انفجار بیماری ایدز در پی داشته‌اند. آمارهای مرکز بهداشت عمومی انگلستان نشان می‌دهد که بیماری‌های مقاربتی از قبیل سفلیس و سوزاک به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است. 

افزایش بیماری‌های مقاربتی با نرم‌افزارهای دوست‌یابی// آماده
نرم‌افزاهای دوست‌یابی پیامدهای فاجعه‌باری از قبیل انفجار بیماری ایدز در پی داشته‌اند

گرین‌هوس در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی از تهیه‌کنندگان این نرم‌افزارها خواست تا پیام‌هایی را در خصوص مسائل جنسی امن تبلیغ کنند. وی گفت:«شما می‌توانید با نرم‌افزارهای دوست‌یابی با سرعت بیشتری دوستان خود را عوض کنید و هر چه این سرعت افزایش یابد، احتمال مبتلا شدن شما به بیماری‌های مقاربتی نیز افزایش می‌یابد. آنچه من را یه شدت نگران کرده، این مساله است که ما به نقطه اوج بیماری ایدز برسیم». 

افزایش بیماری‌های مقاربتی با نرم‌افزارهای دوست‌یابی// آماده

آمارهای مرکز بهداشت عمومی انگلستان نشان می‌دهد که بیماری‌های مقاربتی از قبیل سفلیس و سوزاک به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است

وی افزود: «اگر افراد زیادی به سرعت دوستان خود را تغییر دهند، آنها به دیگر بیماری‌های مقاربتی مدوا نشده مبتلا می‌شوند. این مساله می‌تواند انفجاری را در خصوص بیماری ایدز در بین جمعیت دوست‌دار جنس مخالف ایجاد نماید. این نوع از نرم‌افزارها می‌توانند این‌کار را انجام دهند». 

افزایش بیماری‌های مقاربتی با نرم‌افزارهای دوست‌یابی// آماده
دکتر «پیتر گرین‌هوس» می‌گوید: «شما می‌توانید با نرم‌افزارهای دوست‌یابی با سرعت بیشتری دوستان خود را عوض کنید و هر چه این سرعت افزایش یابد، احتمال مبتلا شدن شما به بیماری‌های مقاربتی نیز افزایش می‌یابد»

آمار مرکز بهداشت عمومی انگلستان نشان می‌دهد که بیماری سفلیس افزایش 33 درصدی داشته، این درحالی است که بیماری سوزاک در سال 2014 به میزان 19 درصد افزایش داشته است.

ماری کاسنارد سخنگوی یک نرم‌افزار موبایلی گفت که ارتباطی بین افزایش بیماری‌هایی مقاربتی و نرم‌افزارهای دوست‌یابی وجود ندارد. او گفت: «مشکل فراتر از این است؛ مردم باید آموزش‌های بیشتری در خصوص بیماری‌های جنسی ببینند و باید مسئولیت‌پذیر باشند. و این ربطی به اینکه چطور و کجا افراد دوست برای خودشان پیدا می‌کند، ندارد».

کنی موکندی 19 ساله از جنوب شرقی لندن و کاربر این نوع نرم‌افزارها به «بی‌بی‌سی» گفت که از شنیدن این خبر که بین استفاده از نرم‌افزار‌های دوست‌یابی و بیماری مقاربتی ارتباط وجود دارد، متعجب نشده است. 

نرم‌افزارهای دوست‌یابی احتمال ابتلاء به بیماری‌های مقاربتی را افزایش می‌دهند/ درحال ویرایش
یکی از کاربران این نوع نرم‌افزارها به «بی‌بی‌سی» گفت که از شنیدن این خبر که بین استفاده از نرم‌افزار‌های دوست‌یابی و بیماری مقاربتی ارتباط وجود دارد، متعجب نشده است

او گفت: «با استفاده از نرم‌افزارهای دوست‌یابی، پیدا کردن دوست سریع‌تر و آسان‌تر شده است. پس شما می‌توانید این کار را بارها در طول روز انجام دهید و با هر کسی به صورت اتفاقی دوست شوید و از مسائلی که آنها مخفی می‌کنند هم اطلاع ندارید».

وی افزود: «این کار سریع و ساده است و هرکاری که سریع و ساده باشد، مطمئناً امن هم نیست».

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مدیریت سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">