شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

کمک مالي



کمک مالي به ما

مبلغ هدیه 1000 تومان



پرداخت آنلاين
کمک مالي



کمک مالي به ما

واريز مبلغ دلخواه



پرداخت آنلاين
طبقه بندی موضوعی
تماس با ما

ابزار نظر سنجی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بدون شرح:

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰
مدیریت سایت

در این گزارش می خواهیم هفت نکته مفید که شما را در مدیریت هوشمندتان کمک می کند بررسی نماییم. بعضی از نکات در گوشی های مختلف اندروید، تفاوت های بسیار کوچکی دارند که شما اگر کمی تلاش کنید آن ها را خواهید یافت.

7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰
مدیریت سایت
شناسنامه و مختصری از زندگانى‌ حضرت امام صادق (ع)

عصر امام‌ صادق‌(ع) یکى‌ از طوفانى‌ترین‌ ادوار تاریخ‌ اسلام‌ است‌ که‌ از یک‌ سواغتشاشها و انقلابهاى‌ پیاپى‌ گروههاى‌ مختلف‌ ، بویژه‌ از طرف‌ خونخواهان‌ امام‌ حسین‌(ع‌) رخ‌ مى‌داد. و از دیگر سو عصر آن‌ حضرت‌ ، عصر برخورد مکتبها و ایدئولوژیها و عصر تضاد افکار فلسفى‌ و کلامى‌ مختلف‌ بود...

 سیره زندگانی امام صادق (علیه السلام) از زبان استاد مطهری

علویین دو دسته بودند:بنى الحسن که اولاد امام مجتبى بودند،و بنى الحسین که اولاد سید الشهداء علیهما السلام بودند.غالب بنى الحسین که در راسشان حضرت صادق علیه السلام بود از فعالیت ابا کردند...عباسیین مردمى نبودند که دلشان به حال دین سوخته باشد.هدفشان دنیا بود و چیزى جز مقام و ریاست و خلافت نمى‏خواستند.حضرت صادق علیه السلام از اول از همکارى با اینها امتناع ورزید...

 نگاهی به نحوه ی شهادت امام صادق (ع)

 سخنرانی با موضوع ائمه اطهار (علیهم السلام) (صوتی)

در مورد امام صادق (ع) (شهید مطهری) - دوران امام صادق(حجت الاسلام پناهیان) - ولادت امام صادق ( آیت الله وحید خراسانی) - در مورد امام صادق (ع)(آیت الله جوادی آملی)

توسل و زیارت امام صادق (ع)(صوتی)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۶
مدیریت سایت

گرایش انسان به زیبایی فطری است اما این احساس در میان زنان بیشتر از مردان وجود دارد؛ از هزاران سال پیش تاکنون بشر برای نیل به این مقصود، راهکار آرایش سر و صورت را انتخاب کرده که البته در هر قوم، قبیله و جامعه‌ای، افراط و تفریط‌هایی در این زمینه دیده می‌شود.

در زمان کنونی آرایش دست و صورت برای بعضی افراد به صورت خواسته یا ناخواسته، با غلظت زیادی همراه شده که این امر مشکلاتی نه فقط در حوزه اجتماعی، بلکه ضررهای جسمی فراوانی نیز برای این افراد ایجاد کرده است.

پیش از این با گزارشی با عنوان توجه رسانه صهیونیست به رواج آرایش در زنان ایرانی تا حدودی به وضعیت مصرف جنون‌آمیز لوازم آرایش در ایران صحبت کردیم و اکنون به شکلی عمیق‌تر می‌پردازیم به فشنگ‌های سربی‌ای که آماده خلق سرطان در بدن ایرانیان هستند:

موادی که در لوازم آرایشی و بهداشتی به ویژه از نوع نامرغوب و غیراستاندارد آن به کار می‌رود، می‌توانند خطرات جبران ناپذیری برای سلامت افراد استفاده کننده از این لوازم را داشته باشند؛ اما بسیاری از افراد به خصوص بانوان محترم کشور، بی‌تفاوت به این مسئله همچنان خرید لوازم آرایشی را در اولویت قرار می‌‎دهند و آن را از نان شب واجب‌تر می‌دانند.

وقتی «لب‌های سربی» زیباترند! + عکس و فیلم /// در حال ویرایش

«لب‌های سربی» مستندی با موضوع آسیب‌شناسی شیوع مصرف بیش از حد لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که در آن پزشکان پوست، نسبت به وجود مواد سربی و فلزات سنگین در این لوازم هشدار می‌دهند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۹
مدیریت سایت

کودک امروز، چه می کند؟ این سوال می تواند یک سوال مبنایی در مورد سبک زندگی هر شخص و گروه و جامعه ای باشد. پاسخ به این سوال رویکردها و اولویت های زندگی انسان ها را مشخص می کند.

 
در این یادداشت به دنبال زندگی کودک هستیم که در جامعه امروز ایران، بیشتر صرف چه امری می شود؟ به عبارت دیگر هر کسی که به زندگی یک کودک نگاه کند چه چیزی می بیند؟ خوردن و خوابیدن، بازی کردن، ارتباطات گروهی و اجتماعی، با مادر بودن، ...
 
معمولا گفته اند سنین کودکی از 6سال تا 12سال است که در این سنین انسان در حال گذار از زندگی نباتی به سمت زندگی انسانی و یافتن تمایزات اصلی انسان از دیگر جانداران است. به نظر می رسد مهمترین امری که انسان در این سنین به آن می پردازد، امر یادگیری است که توسط فعالیت بازی، آموزش و ارتباطات اجتماعی انجام می شود. یادگیری سبب تکامل عقل، جامعه پذیری و رشد شخصیتی و هویتی کودک شده و روش های مختلفی برای آن در این سنین به کار گرفته می شود..
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸
مدیریت سایت
ویژه‌نامه رجانیوز در سالروز رحلت «شگفتی روزگار» علامه بهلول:

سیر مبارزه بهلول؛ از درگیری با صوفیان گناباد تا کشف حجاب رضاخانی/ ماجرای دیدار علامه بهلول با مقام معظم رهبری/ زهد آیت الله خامنه ای از من بیشتر است/ بشارت آزادی بهلول از زندان با ضمانت حضرت زهرا(س)/ دو عملی که شیخ بهلول برکات زیادی از آن دید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷
مدیریت سایت

ه نقل از فارس این روزها تب نرم افزارهای نوین ارتباطی هر روز بیش‌تر می‌شود و  هر روز نرم افزارهایی به کاربران معرفی می‌شود که با قابلیت‌های ویژه‌ خود روزانه هزاران کاربر را به خود جذب می‌کند اما تا چه حد کاربران از این نرم افزارها در جهت ترویج زندگی ایرانی اسلامی و منطبق با فرهنگ بومی کشورمان استفاده می‌کنند و تا چه حد پیوستن به این شبکه‌ها به عنوان یک پز اجتماعی و دور نماندن از قافله سایر کاربران است؟

از جشن تولد سگ خانم بازیگر تا سنگ قبری برای «پگی خانوم»

اینستاگرم یا اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. بوسیله کوین سیستروم و مایک کریگر خلق و در اکتبر 2010 راه اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از 100 میلیون کاربر تا آوریل 2012 و 300 میلیون کاربر تا دسامبر 2014 رسید.

در حالی‌ که این نرم افزارها می‌توانند فرصتی برای انتشار فرهنگ ایرانی اسلامی به سراسر جهان باشند اما متأسفانه برخی اوقات شاهد هستیم افرادی که به عنوان الگوی جوانان در جامعه فعالیت دارند با انتشار عکس‌هایی در این صفحات فرهنگی را ترویج می‌کنند که با دین و فرهنگ ما سنخیتی ندارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۵
مدیریت سایت

ا توجه به تجربه های تبلیغی فضای مجازی تقریبا این بحث منسوخ شده است که آیا روحانی در فضای مجازی باشد یا نه،‌ اما این نکته که طلاب و روحانیون در شبکه های اجتماعی چه مقدار فعالیت داشته اند؟ آیا این لقب برای روحانی نیکوست یا خیر؟ بازتاب و تاثیر فایل های ورودی روحانیون در فضای مجازی چقدر است را باید با تحلیل و تفحص به دست آورد. هر چند که این پاسخ اجمالا توصط ذهن آماده و آشنا به فضای مجازی داده می شود.

آخوندها در شبکه های اجتماعی چه می کنند؟!/ آخوندهای اینترنتی چند دسته اند؟

آخوندهای اینترنتی چند دسته اند؟

شاید بتوان روحانیون را در شبکه های اجتماعی به دو دسته تقسیم کرد:

1. روحانیونی که تلاش میکنند شکل مردم کاربران شبکه های اجتماعی شوند

2. روحانیونی که میخواهند شبیه روحانیون باقی بمانند

همین دو نگرش ساده که بسته به نوع و شرایط تحصیلی طلبه تغییر میکند مشخص کننده مسیر و خط مشی طلاب در شبکه های اجتماعی است. هر دسته از این طلبه ها مخاطبین خاص خودشان را دارند و هر بار هم که به حریم هم وارد میشوند خبرساز تر خواهند شد.

معمولا روحانیونی که تلاش می کنند تا شکل مردم باشند دست به جسارت بیشتری در فضای مجازی می زنند و از شخصیت های محبوب تری برخورداند هرچند شاید در مساله جریان سازی نیاز است گاهی همچون روحانیون دسته دوم حرکت کنند.

دسته بندی ریزتر

در دسته بندی ریزتر باید با توجه به نوع فعالیت روحانیون در فضای مجازی،‌ عمده مطلبی که آنان در صفحه خود به اشتراک می گذارند را تقسیم بندی کرد. از جمله این دسته ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. منبر مجازی

2. دفتر مجازی اطلاع رسانی

3. پاسخ به سوالات شرعی

4. ترویج سبک زندگی اسلامی

5. معرفی زندگی روحانیون

6. مسائل متفرقه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۴
مدیریت سایت

گستردگی موضوعی و تفاوت سطح این آثار موجب شده است تا چگونه خواندن آنها و از کجا شروع کردن مطالعه این کتاب‌ها یکی از سوالات رایج در بین افرادی باشد که قصد خواندن آنها را دارند. تجربه نشان داده است که وجود مشاورانی کاربلد و سیری دقیق می‌تواند این مشکل را حل کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۳
مدیریت سایت

ایکس‌کی‌اسکور(XKeyscore)  یک سیستم کامپیوتری (قبلا) مخفی بود که توسط آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) برای جستجو و تحلیل داده‌های اینترنتی درباره اتباع خارجی در سراسر جهان استفاده می‌شود. این برنامه به طور مشترک با سازمان‌های دیگر از جمله اداره دفاع سیگنال استرالیا، و اداره امنیت ارتباطات دولتی نیوزیلند اداره می‌شود. وجود آن در ژوئیه ۲۰۱۳ توسط ادوارد اسنودن و از روی فایلی که مربوط به سال 2008 بود فاش شد.ایکس کی اسکور

این سیستم، ملیت افراد را با تجزیه و تحلیل زبان مورد استفاده در ایمیل‌ها تشخیص می‌دهد. با توجه به مقاله روزنامه اشپیگل، ایکس‌کی‌اسکور همچنین دارای این توانایی است که به طور پس‌کنشی و بازنگرانه فراداده‌ها (مثل عبارات وارد شده در موتورهای جستجو) و محتوای ارتباطات چند روز قبل‌تر را هم وارد کند.

به گفته واشنگتن پست، ایکس‌کی‌اسکور یک سیستم بازیابی داده NSA است، که متشکل از یک سری از رابط کاربر، پایگاه داده‌ها، سرورها و نرم‌افزارهای پشتی (backend) است که انواع خاصی از فراداده‌های را که NSA با استفاده از روش‌های دیگر جمع‌آوری کرده است را انتخاب می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰
مدیریت سایت