شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

شمیم وصال

موسسه سازمان مردم نهاد مشاوره خانواده و سبک زندگی

کمک مالي



کمک مالي به ما

مبلغ هدیه 1000 تومان



پرداخت آنلاين
کمک مالي



کمک مالي به ما

واريز مبلغ دلخواه



پرداخت آنلاين
طبقه بندی موضوعی
تماس با ما

ابزار نظر سنجی

به گزارش گرداب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز در مراسم افتتاح 140 مدرسه برکت که اهدایی رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: این مراسم برای افتتاح 140 مدرسه ‌ای است که ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، این مدارس را ساخته و در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی افزود: این موضوع خدمت بسیار بزرگی است و بنده تقارن اهدای این مدارس به آموزش و پرورش با سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا(س) را به فال نیک می‌گیرم.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) گل سر سبد تمام زنان جهان است، خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س) الگوی تمام زنان عالم هستند و شایسته است تمام زن‌های جامعه به نکات ارزشمند آن حضرت توجه کنند.

وی افزود: به وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تبریک می‌گویم که چه روز خوبی را برای افتتاح این مدارس انتخاب کرده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه باید آسیب‌ها را شناسایی کنیم، تصریح کرد: چند روز قبل در محضر رهبر انقلاب جلسه‌ای متشکل از سران سه قوه در رابطه با خطراتی که فضاهای مجازی برای نسل جوان ایجاد کرده است، برگزار شد.

وی افزود: این موضوع واقعا‌ً خطر جدی است که در خانه‌های مردم نفوذ کرده است و به عنوان نمونه در یک خانواده چندنفری وقتی پدر وارد منزل می‌شود می‌بیند که هر کدام از اعضای خانواده در یک اتاق مشغول استفاده از این فضای مجازی هستند که این کار ارتباط خانوادگی را مختل کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه این فکر را دشمنان شکل داده‌اند، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً‌ گفته است که هر چه داریم اعم از پیشرفت‌ها و دیگر موارد را از دوستان،‌ متحدان و شرکایمان دریغ نداریم و به آنها کمک می‌کنیم به جز اینترنت که با آنها شریک نمی‌شویم.

وی تصریح کرد: باید مسائل آسیب پذیر را بدانیم زیرا مواد مخدر هم باعث فریاد مسئولان شده و به مراکز آموزشی هم کشیده شده است که این موضوع نسل را دگرگون می‌کند و خانواده را از بین می‌برد و نابود می‌کند.

وی گفت:‌ مربیان دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه احساس مسئولیت کنند و در هدایت، راهنمایی و تربیت این نسل آینده کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان اینکه یک خلأ و حلقه مفقوده این است که نسل قدیم در حال از بین رفتن است، خاطر نشان کرد: اکنون باید دید که از یاران حقیقی امام(ره) چند نفر باقی مانده است؛ این نسل در حال تغییر است که البته خاصیت نسل همین است.

وی افزود: این جوانانی که روی کار می‌آیند نه امام(ره) را می‌بینند و نه آن فساد قبل از انقلاب را دیده‌اند؛‌ به عنوان نمونه مخارج جشن‌های 2500 ساله که یک مشت عیاش و مفت‌خور سران کشورها در کنار تخت‌جمشید برای خوش‌گذرانی دعوت می‌شدند نمونه‌ای است. فقط یک هواپیمای چارتر از یک رستوران فرانسوی با گارسون می‌آمد و غذا به این میهمانان می‌داد.

وی ادامه داد: خدا را شکر مسئولان با مردم همراه هستند و درد مردم را می‌فهمند و هفته‌ای نیست که رهبری با خانواده شهدا دیدار نداشته باشد و به هر استانی که سفر می‌کنند هم دیدار با خانواده شهدا را دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه بشاگرد نقطه‌ای در بلوچستان است که قبل از انقلاب مردم آنجا حتی شناسنامه نداشتند، گفت: آنها حتی نمی‌دانستند که بشاگرد جزو ایران است؛ در اوایل انقلاب به صورت ناشناس در نقطه‌ای از کوه‌های البرز در دهه محرم برای روضه‌خوانی رفتم که فاصله آنجا با تهران 250 کیلومتر هم نبود؛ در این روستاها مردار می‌پختند و اگر گوسفند و مرغ تلف می‌شد آن را می‌پختند و مشکل شرعی هم نمی‌دانستند ضمن اینکه جاده، برق و امکانات نداشتند و در عمرشان حتی شهر نزدیک خودشان را ندیده بودند.

وی افزود: خدا را شکر به برکات نظام اسلامی اکنون در آنجاها آب، برق، مدرسه، درمانگاه، پزشک ثابت، مخابرات و جاده آسفالت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به محرومان دارد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و کمک به مستمندان از توجهات رهبری است که البته متأسفانه هنوز مقداری از این مستمندان وجود دارد و مسئولان جواب یک محروم را هم به هر طریق نباید رد کنند.

وی در پایان گفت:‌ کسانی که در مراکز دولتی و حکومتی هستند درباره ذره ذره اموال دولتی مسئول هستند زیرا همیشه این مقامات را ندارند اما مسئولیت دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">